مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:172019-11-12سياسي

گرامیداشت شهدای صنعت هسته ای


چهل و نهمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در ساوه پاسداشت مجاهدت های شهدای هسته ای کشور به میزبانی ساوه برگزار می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ میرزایی در جمع اصحاب رسانه با تجلیل از مجاهدت های شهدای هسته ای کشور گفت: چهل و نهمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در ساوه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در برگزاری این نمایشگاه باید یاد و خاطره شهدای صنعت هسته ای راگرامی بداریم چراکه شهدای این عرصه مجاهدت فراوانی را برای شکوفایی صنعت هسته ای به معرض نمایش گذاشتند.

فرماندار ساوه فعالیت ایران در صنعت هسته ای را صلح آمیز دانست و عنوان کرد: این صنعت در تولید انرژی پاک محیط زیستی و بخش های مختلف در جامعه بسیار کاربردی و تاثیرگذار است، لذا دلیل دشمنی قدرت های بزرگ با کشورمان برای جلوگیری از استقلال ما در این صنعت است.

میرزایی برگزاری این نمایشگاه را در حمایت مردم از این صنعت مهم دانست و گفت: امیداست با برگزاری این نمایشگاه شاهد افزایش درک توسعه کشور با این انرژی از سوی مردم فهیم باشیم.

چهل و نهمین نمایشگاه صنعت هسته ای کشور از روز شنبه 25 آبان ماه به مدت 6 روز در محل دانشگاه انرژی شهر ساوه با حضور مسوولانی از سازمان انرژی اتمی کشور و مسوولان استانی و شهرستانی در 20 غرفه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت شهدای صنعت هسته ای

گرامیداشت شهدای صنعت هسته ای