مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 08:062019-11-12اقتصادي

«لیزینگ» به کمک فروش شرکت های دانش بنیان آمد


تسهیلات طرح «لیزینگ محصولات دانش بنیان و فناور» با هدف کمک به توسعه بازار شرکت های فناور و دانش بنیان در دستور کار فن بازار ملی ایران قرار گرفت.

- تسهیلات طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان و فناور با هدف کمک به توسعه بازار شرکت های فناور و دانش بنیان در دستور کار فن بازار ملی ایران قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فن بازار ملی ایران برای کمک به حل مشکل فروش شرکت های خلاق و دانش بنیان ایجاد شده است و در این راستا تسهیلات طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان و فناور با هدف کمک به توسعه بازار شرکت های فناور و دانش بنیان، در دستور کار فن بازار ملی ایران قرار گرفته است.

شرکت های دانش بنیان و فناور مورد تایید فن بازار ملی ایران می توانند از تسهیلات این طرح استفاده کنند.

صندوق نوآوری و شکوفایی، پشتیبانی مالی این طرح را بر عهده گرفته است و صندوق های نوآوری همکار با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می توانند از محل اعتبارات این طرح با ارزیابی شرکت ها تا سقف 5 میلیارد ریال، تسهیلات ارائه دهند.

میلاد صدرخانلو رییس شبکه فن بازار ملی ایران در این باره گفت: محصولی که برای استفاده از این تسهیلات کاندید شده است، باید فناور باشد و تمامی کالاها اعم از سرمایه ای، سفارشی و واسطه ای می توانند در صورت دارا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لیزینگ» به کمک فروش شرکت های دانش بنیان آمد

«لیزینگ» به کمک فروش شرکت های دانش بنیان آمد