مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:542019-11-12سياسي

لزوم پایش دوره ای وضعیت عملکردی دستگاه های سرمایه ای


رییس اداره تجهیزات پزشکی بر لزوم پایش دوره ای وضعیت عملکردی دستگاه های سرمایه ای و اقدامات پیشگیرانه در خصوص آماده به کار بودن آنها توسط مراکز درمانی و شرکتها، - تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید حمیدی گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و مشکلات ایجاد شده در اثر تحریم های ظالمانه، در کنار اقدامات انجام شده توسط اداره کل تجهیزات پزشکی، دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی نیز باید نحوه تامین کالاهای ضروری و همچنین عملکرد دستگاه های منصوب در مراکز تابعه را به صورت دوره ای رصد کرده و ضمن پیش بینی های لازم و اقدامات پیشگیرانه هرگونه مشکل و کمبود را زودتر از موعد در سامانه کمبودهای اداره کل به ثبت برسانند.

وی افزود: یکی از وظایف مهمی که در این شرایط بر دوش دانشگاه ها و مراکز درمانی قرار دارد، نگهداری و استفاده بهینه از دستگاه ها به منظور کاهش زمان خواب آنها است.

وی ادامه داد: در این میان نقش دستگاه های سرمایه ای نظیر، ام آر آی، سی تی اسکن، آنژیوگرافی و برخی دستگاههای مهم دیگر در فرآیندهای تشخیص و درمانی پررنگتر بوده و از اهمیت بالایی برخوردارند و یکی از اقدامات مهم در این زمینه عقد قراردادهای سرویس و نگهداری با شرکت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پایش دوره ای وضعیت عملکردی دستگاه های سرمایه ای

لزوم پایش دوره ای وضعیت عملکردی دستگاه های سرمایه ای