مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:512019-11-12ورزشي

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 41 طرح و پروژه زیربنایی و صنعتی در کرمان


رییس جمهور در جریان سفر به استان کرمان دستور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 41 طرح و پروژه زیربنایی و صنعتی و اقتصادی را در سطح این استان صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس 36 طرح و پروژه را افتتاح و دستور آغاز عملیات اجرایی 5 پروژه را در سطح استان کرمان صادر کرد.

در این مراسم وزرا و معاونین رییس جمهور از محل پروژه ها گزارشی از آخرین وضعیت طرح های آماده افتتاح و طرح هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود، ارایه کردند.

برای افتتاح و آغاز عملیاتی این پروژه ها 50هزار و 805 میلیارد ریال و 686میلیون یورو اعتبار ارزی اختصاص یافته است و پیش بینی شده که از طریق این طرح ها و پروژه ها برای بیش از 4 هزار و 765 نفر اشتغال ایجاد شود.

افتتاح 7 باب زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، 3 باب زمین چمن مصنوعی فوتبال، طرح بازگشایی استخر سرپوشیده بشری، پروژه برج نور مجموعه ورزشی شهرستان بافت، دو سالن ورزشی، 32 طرح صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی، 31 واحد گلخانه ای سبزی و صیفی و گیاهان زینتی، 200 طرح کشت گیاهان دارویی، چهار طرح مدیریت تلفیقی آفات و بیماری های گیاهی، 586 طرح سامانه های نوین آبیاری، 65 طرح عملیات احداث و بهسازی کانالهای آبیاری عمومی، 134 رشته از قنوات استان، 12 وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 41 طرح و پروژه زیربنایی و صنعتی در کرمان

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 41 طرح و پروژه زیربنایی و صنعتی در کرمان