مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:442019-11-12سياسي

لزوم هماهنگی و هم افزایی میان بخشهای اجرایی و فرهنگی حج و زیارت


رییس سازمان حج و زیارت همکاری، هماهنگی و هم افزایی میان بخش های اجرایی و فرهنگی حوزه حج و زیارت برای نیل به اهداف متعالی حج و زیارت را لازم و ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رضا رشیدیان در نشست مدیران مناطق بعثه مقام معظم رهبری ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و گرامیداشت هفته وحدت به همه مسلمانان جهان، به دشمنی و کینه جویی استکبار جهانی شامل امریکا و رژیم صهیونیستی با دین اسلام و ملت های مسلمان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر دشمنی و تقابل اصلی استکبار با اسلام است و در این رودررویی با توجه به تجارب شکست و هزینه های سنگین در عملیات های نظامی، در جنگ نرم با هدف تخریب مبانی قدرت ما که همان اعتقادات دینی می باشد را هدف قرار داده اند.

وی، اعتقادات دینی و ایمان را مبنای حرکت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد:علیرغم برخی مشکلات اقتصادی و اجتماعی که در کشور وجود دارد اما عشق و شور مردم به اهل بیت عصمت و طهارت و جاذبه شدید سفرهای زیارتی به حج و عتبات عالیات در جامعه وجود دارد و این ارادت به حمد الهی روزبروز در حال گسترش است.

رشیدیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری به عنوان متولی امور اجرایی و فرهنگی موضوع زیارت محسوب می شوند و در این راستا هدف متعالی و اصلی همه ما ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هماهنگی و هم افزایی میان بخشهای اجرایی و فرهنگی حج و زیارت

لزوم هماهنگی و هم افزایی میان بخشهای اجرایی و فرهنگی حج و زیارت