مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:312019-11-12اقتصادي

نگرانی از فروش زمین در کلاردشت


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ نوشهر با اشاره به اینکه برخی از این ساخت و سازها در کلاردشت حوزه کشاورزی بود، گفت: وقتی کشاورزی صرف نکند و کشاورز نتواند مشکلات فرزندان خود را حل کند مجبور است زمین خود را به فروش رساند که این دغدغه و نگرانی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر ، عبدالرضا سنگاری شب گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت اظهار کرد: هرکسی وارد کلاردشت می شود فکر می کند همه ساخت و سازها در حوزه منابع طبیعی است اما اگر یک رصد کنیم خواهیم دید، در گذشته کلاردشت قطب کشاورزی بود و با وسایل سنتی اینجا کار کشاورزی انجام می دادند.

وی افزود: امروزه به هر دلیلی کلاردشت ویژه دیده شد و کار کشاورزی مقرون به صرفه نیست و نخواهد بود و در سنوات گذشته ساخت و سازهایی صورت گرفت و بعضی ها در حوزه منابع طبیعی بوده است.

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ نوشهر با اشاره به اینکه برخی از این ساخت و سازها در حوزه کشاورزی بود، خاطرنشان کرد: وقتی کشاورزی صرف نکند و کشاورز نتواند مشکلات فرزندان خود را حل کند مجبور است زمین خود را به فروش رساند که این دغدغه و نگرانی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از فروش زمین در کلاردشت

نگرانی از فروش زمین در کلاردشت