مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 07:222019-11-12سياسي

تعامل با معتمدین هرمزگان از جمله برنامه های من در هرمزگان است


فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: تعامل و استفاده از ظرفیت های شورای تامین، شورای اداری و معتمدین در راستای تامین امنیت مردم یکی دیگر از برنامه های بنده در هرمزگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرتیپ دوم غلام رضا جعفری صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: از واگذاری این امانت به این حقیر قدردانی می کنم و امیدوارم پاسخ شایسته ای به این اعتماد بدهم.

وی با ذکر این نکته که 12 اولیت در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: در راس اقداماتی که بنده انجام خواهد داد فرامین مقام معظم رهبری است که به عنوان سیاست های ملی ابلاغ شده است.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان تصریح کرد: تلاش خواهم کرد تا معرف دینی، ولایتمداری و اشراف اطلاعاتی همکاران افزایش پیدا کند.

سردار جعفری ابراز داشت: تعامل با اعضای شورای تامین، شورای اداری و معتمدین در جهت استفاده از ظرفیت آن ها در راستای تامین امنیت مردم یکی دیگر از برنامه های بنده برای فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان است.

وی مطرح کرد: اگر فرایندی طولانی است تلاش می کنیم که زمان انجام آن کاهش پیدا کند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان مطالبات مردمی را بسیار مهم دانست و اذعان کرد: از طریف نظرسنجی های مختلف نظر مردم در فرایندها اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با معتمدین هرمزگان از جمله برنامه های من در هرمزگان است

تعامل با معتمدین هرمزگان از جمله برنامه های من در هرمزگان است