مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:382019-11-12اقتصادي

محوریت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توانمند سازی مردم و کمک به اشتغال و تولید است


رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: محوریت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توانمند سازی مردم و کمک به اشتغال و تولید است که این مهم در سیستان و بلوچستان به خوبی رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد مخبر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت 2000 هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در سال 96 با دعوت استانداری در سیستان و بلوچستان در استان حضور پیدا کردیم و قول دادیم هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و ده هزار شغل ایجاد کنیم.

وی افزود: با همت مجریان و مسئولان و همکاری فوق تصور مردم توانسته ایم در عرض دو سال و 4 ماه هزار و 500 میلیارد در منطقه سرمایه گذاری کنیم همچنین  چهل هزار شغل کوچک خانگی ایجاد که ده هزار شغل در ماه های دیگر آماده می شود.

وی با اشاره به اینکه تحول جدی  و کم سابقه ای با همت مردم در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده است گفت: در کنار این برنامه های قریب  به 140 مدرسه ایجاد همچنین 90 مرکز بهداشتی و درمانی با همکاری سازمان های متولی و مربوطه ایجاد شده است.

مخبر ادامه داد: با اقداماتی که صورت گرفته بسیاری از کارگاه های تولیدی که تعطیل شده بود فعال شدند مثلا 47 مرکز بسته بندی، 15 دامداری و 12 کشتارگاه راه افتاد و باعث شد ده درصد کمبود گوشت قرمز کشور از این طریق حل شود در قیمت گوشت هم تاثیر گذار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوریت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توانمند سازی مردم و کمک به اشتغال و تولید است

محوریت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توانمند سازی مردم و کمک به اشتغال و تولید است