مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:382019-11-12اقتصادي

عسل کُنار استان بوشهر ثبت ملّی شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ثبت ملی عسل کنار استان بوشهر را از مهم ترین دستاوردهای زنبورداران دانست و گفت: این مهم نشان از تمایز عسل کنار استان با عسل تولیدی دیگر استان ها است.

- ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ثبت ملی عسل کنار استان بوشهر را از مهم ترین دستاوردهای زنبورداران دانست و گفت: این مهم نشان از تمایز عسل کنار استان با عسل تولیدی دیگر استان ها است.

سعید زرین فر در پنجمین جشنواره استانی عسل کنار در جم اظهار کرد: توسعه زنبورداری در استان بوشهر اگر چه دیر شروع شد اما سرعت شتابانی را نشان می دهد که انتظار داریم در این عرصه جهش بسیار بیشتری را شاهد باشیم.

وی با تقدیر از میزبانی شهرستان جم در جشنواره عسل استان بوشهر افزود: عسل کنار یکی از فراورده های با کیفیت و مرغوب استان است که لازم است با تحقیق و پژوهش بیشتر، زمینه حضور بیشتر این فراورده در بازارهای کشور و دنیا فراهم شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به رشد 2 برابری تولید عسل در استان بوشهر طی یک سال گذشته تصریح کرد: این در حالی است که تعداد زنبورداران استان طی یک سال گذشته، افزایش20 درصدی داشته و نشان می دهد زنبورداران استان به صورت حرفه ای تر این صنعت را دنبال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسل کُنار استان بوشهر ثبت ملّی شد

عسل کُنار استان بوشهر ثبت ملّی شد