مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:302019-11-12سياسي

13 خانه پاتوق معتادین در زنجان شناسایی و پلمپ شد


دادستان مرکز استان زنجان از شناسایی و پلمب 13 خانه پاتوق معتادبن در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی ضمن تقدیر از محول شدن مدیریت کمیته حقوقی مبارزه با مواد مخدر به عهده رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: قطعا حضور رییس کل دادگستری استان در راس این کمیته موجب پویایی و اثر گذاری بیشتر کمیته خواهد شد.

دادستان مرکز استان زنجان افزود: بسیاری از معتادان حاضر به درمان نیستند، لذا برای جلوگیری از آسیب های آن  بایستی با ایجاد ظرفیت ها و بستر مناسب نسبت به درمان معتادان ولو به صورت اجباری اقدام مناسب صورت گیرد.

  کرمی با بیان اینکه در برنامه قبلی نگهداری معتادان متجاهر در مراکز شش ماهه بود، لذا با توجه به کمبود ظرفیت این مراکز مدت نگهداری به سه ماه کاهش یافته است که در این راستا تمرکز ما به برگزاری دوره های سه ماهه است، اما همین نگهداری با پیوست درمانی همراه شد در حالی که نگهداری شش هیچ پیوست درمانی نداشت.

  کرمی تصریح کرد: اداره بهزیستی و شورای مبارزه با مواد مخدر سامانه جامع اطلاعات معتادان متجاهر را راه اندازی کنند تا همه اطلاعات، مشخصات، سابقه مصرف، حضور در کمپ و وضعیت معیشتی و زندگانی وی در این سامانه ثبت گردد که در این صورت می توان با پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 خانه پاتوق معتادین در زنجان شناسایی و پلمپ شد

13 خانه پاتوق معتادین در زنجان شناسایی و پلمپ شد