مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:282019-11-12پزشكي

کرمانشاه قطب ارجاع بیماران خاص و صعب العلاج و قطب جذب توریست سلامت می شود


وزیر بهداشت با اشاره به امکانات درمانی مطلوب و ظرفیت های بالای استان کرمانشاه در حوزه درمان گفت: قرار است این استان به قطب بیماران خاص و صعب العلاج و قطب جذب توریست سلامت تبدیل شود.

- کرمانشاه قطب ارجاع بیماران خاص و صعب العلاج و قطب جذب "توریست سلامت" می شود ایسنا/کرمانشاه وزیر بهداشت با اشاره به امکانات درمانی مطلوب و ظرفیت های بالای استان کرمانشاه در حوزه درمان گفت: قرار است این استان به قطب بیماران خاص و صعب العلاج و قطب جذب توریست سلامت تبدیل شود.

سعید نمکی، امروز (21 آبان) در حاشیه افتتاح بیمارستان سوختگی گلستان کرمانشاه به عنوان اولین بیمارستان سوختگی غرب کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به قطبیت استان کرمانشاه در حوزه درمان غرب کشور گفت: استان کرمانشاه استانی مرزی بوده که جمعیت بالایی دارد و علاوه بر خدمات رسانی به مردم استان، به استانهای هم جوار و حتی بیماران عراقی خدمات رسانی می کند.

وی افزود: خوشبختانه امروز شاهد افتتاح یکی از مهمترین و حیاتی ترین مراکز درمانی در این استان هستیم و اولین مرکز درمان سوختگی غرب کشور امروز در این استان افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمکی به تجهیزات به روز و مدرن این مرکز اشاره کرد و افزود: بسیار تلاش شده تا این مرکز با تجهیزات مدرن به مرکزی برای درمان صفر تا صد بیماران سوختگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه قطب ارجاع بیماران خاص و صعب العلاج و قطب جذب توریست سلامت می شود

کرمانشاه قطب ارجاع بیماران خاص و صعب العلاج و قطب جذب توریست سلامت می شود