مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:282019-11-12سياسي

قهر کردن با صندوق های رأی مشکلات جامعه را حل نمی کند


دبیر مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری استان همدان از مردم خواست برای شناخت کاندیدای اصلح تلاش کنند و گفت: همه باید در انتخابات شرکت کنند چرا که قهر کردن ما با صندوق های رأی نمی تواند مشکلات جامعه را حل کند.

- ایسنا/همدان دبیر مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری استان همدان از مردم خواست برای شناخت کاندیدای اصلح تلاش کنند و گفت: همه باید در انتخابات شرکت کنند چرا که قهر کردن ما با صندوق های رأی نمی تواند مشکلات جامعه را حل کند.

محمد صباغیان اردکانی درباره معرفی کاندیداهای مورد حمایت مجمع پیروان خط امام و رهبری استان همدان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبیعتاً باید تا زمان اعلام نظر و معرفی لیست اسامی افراد تأیید شده از سوی وزارت کشور صبر کنیم بنابراین برنامه اصلی حزب زمانی آغاز می شود که افراد تأیید صلاحیت شده مشخص شوند و از بین این افراد با سازوکاری که در شورای هماهنگی حزب درنظر گرفته شده، به نتیجه موردنظر خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه سازوکار به گونه ای که از افراد و کاندیداها حمایت شود، نیست، افزود: ممکن است افراد از این حزب و یا مورد حمایت شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب باشد و عموما افراد جوان و یا دارای دیدگاه جوانانه مورد توجه قرار خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر کردن با صندوق های رأی مشکلات جامعه را حل نمی کند

قهر کردن با صندوق های رأی مشکلات جامعه را حل نمی کند