مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 06:192019-11-12سياسي

معاون رییس جمهور از پروژه گردنە صلوات آباد سنندج بازدید کرد


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در جریان سفر به استان کردستان از روند چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد در محور سنندج – دهگلان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر نوبخت صبح سه شنبه از نزدیک پروژه چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد سنندج را مورد بازدید قرار داد و روند پیشرفت کار را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دولت مصمم است تا پایان سال آینده کریدور شرق به غرب کشور که از مشهد آغاز و تا مریوان ادامه دارد را به اتمام برساند.

وی افزود: کار ساخت این کریدور از مشهد تا تهران به پایان رسیده، فاز دوم آن از تهران تا همدان نیز زیر بار ترافیک رفته و در مسیر همدان تا مریوان نیز 21 کیلومتر گردنه صلوات آباد سنندج و محور سنندج – مریوان باقیمانده که تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا پایان دولت دهم این پروژه را به اتمام برسانیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و زیرساخت زیربناهای حمل و نقل کشور نیز در جریان این بازدید اظهار داشت: پروژه گردنه صلوات آباد سنندج در حال حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که 21 کیلومتر طول آن بوده و در سه قطعه تعریف شده است.

خیراله خادمی ادامه داد: 14 کیلومتر از این مسیر تا اوایل فصل سرما به بهره برداری می رسد و هفت کیلومتر باقیمانده و تونل نیز تا بهار سال آینده به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور از پروژه گردنە صلوات آباد سنندج بازدید کرد

معاون رییس جمهور از پروژه گردنە صلوات آباد سنندج بازدید کرد