مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:582019-11-12ورزشي

ضرورت حمایت از تیم های نفتی خوزستان در دستور کار قرار گرفته است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با اشاره به سفر چند روز آینده وزیر نفت به استان، گفت: در این سفر، ضرورت حمایت از تیم های نفتی استان در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم حمایت لازم از تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر داشته باشیم.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با اشاره به سفر چند روز آینده وزیر نفت به استان، گفت: در این سفر، ضرورت حمایت از تیم های نفتی استان در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم حمایت لازم از تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر داشته باشیم.

امید حاجتی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص تخصیص اعتبار به ورزش خوزستان، اظهارکرد: به حوزه ورزش باتوجه به تاثیری که در سلامت مردم و ایجاد نشاط اجتماعی دارد، به صورت ویژه در بخش های مختلف، در سال های اخیر توجه شده است.

از سال گذشته تا کنون نیز تلاش کرده ایم که حمایت از ورزش را به سمت حوزه های ورزش همگانی هدایت کنیم که این مهم با مشارکت شهرداری های، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و سایر مجموعه ها بوده و برنامه های خوبی نیز مدنظر قرار داشته است.

وی بیان کرد: پیش بینی من این است که در سال جاری حداقل در حوزه ورزش همگانی حداقل حدود 50 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه زیرساختی اختصاص دهیم تا بتوانیم در کنار سایر بخش های و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از تیم های نفتی خوزستان در دستور کار قرار گرفته است

ضرورت حمایت از تیم های نفتی خوزستان در دستور کار قرار گرفته است