مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:462019-11-12پزشكي

دردهای بیمارستان کنگان نیازمند درمان!


متاسفانه در مدت اخیر برخی از مردم و فعالین اجتماعی از وضعیت بیمارستان کنگان و عملکرد رییس بیمارستان رضایت ندارند که منجر به انتقادات و گلایه مندی بعضی از شهروندان علیه بیمارستان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، بیمارستان کنگان یکی از بزرگترین بیمارستان های جنوب استان بوشهر است که به عنوان بیمارستان معین جنوب استان، سه شهرستان کنگان، دیر و عسلویه را تحت پوشش دارد و علاوه بر آن پذیرای تعدادی از بیماران شهرستان جم نیز است.

این بیمارستان دارای 18 بخش است که به عنوان بزرگترین بیمارستان جنوب استان بوشهر شناخته می شود.

پس از استقرار صنعت در این شهرستان، این بیمارستان به کارمندان،کارگران شرکت های مستقر در منطقه و همچنین به مردم شهرستان که جمعیت آن ها روز به روز در حال افزایش است، خدمات ارائه می کند.

انتقاد فعالان اجتماعی از وضعیت بیمارستان کنگان متاسفانه در مدت اخیر برخی از مردم و فعالین اجتماعی از عملکرد رییس بیمارستان و وضعیت بیمارستان رضایت ندارند که منجر به انتقادات و گلایه مندی بعضی از شهروندان علیه بیمارستان شده است.

یکی از فعالین اجتماعی به نام ج.

ص با اظهار نارضایتی از عملکرد رییس بیمارستان کنگان به خبرنگار فارس گفت: یک نیرو توان مدیریت بیمارستان کنگان، دیر و همچنین مطب شخصی خود را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردهای بیمارستان کنگان نیازمند درمان!

دردهای بیمارستان کنگان نیازمند درمان!