مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:362019-11-12سياسي

مناقصه پل ورودی شهر گناوه برگزار شد


مختار شرونی عضو شورای شهر گناوه گفت: با حضور شرکت های پیمانکاری مناقصه پل ورودی شهر گناوه که از مطالبات جدی و بحق شهروندان بود برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، جلسه شورای شهر گناوه شب گذشته با حضور اعضای شورا برگزار شد.

ماندنی عرب زاده رییس شورای شهر گناوه در این جلسه اظهار داشت: طبق اخبار غیرموثق بعضی از کنتورهای آب شهرداری استفاده شخصی می کنند ولی هزینه آن برعهده شهرداری است که این اتفاقات باعث شده طبق شنیده ها مبلغ آب شهرداری بسیار زیاد شده است که لازم است این موضوع پیگیری شود.

روح الله ملک زاده گفت: ما در گذشته پروژه احداث آبشیرین کن را تصویب کردیم و طرح مطالعاتی آن را انجام دادیم اما متاسفانه دستگاهی خریداری نشد که حال هزینه خرید دستگاه ها چندین برابر شده است.

عضو شورای شهر گناوه افزود: با این طرح کنتورهای آب شهرداری حذف می شود و از آب تصفیه که خود به دست می آورد فضای سبز را آبیاری می کند و با توجه به خشکسالی و بسیاری از مشکلات بی آبی شهر هم برای آیندگان رفع خواهد شد.

در بخش دیگر جلسه فاطمه اسماعیلی در پاسخ به نامه شهرداری برای کمک به اجرای همایش ادبی دکتر حسین جلال پور شاعر گناوه ای، اظهار کرد: از زمان دانش آموزی دکتر جلال پور را می شناختم و از کسانی بود که روی سبک جدید غزل در کشور تاثیر گذاشت و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناقصه پل ورودی شهر گناوه برگزار شد

مناقصه پل ورودی شهر گناوه برگزار شد