مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:282019-11-12اجتماعي

پلیس بر وضعیت فنی اتوبوس های های راهیان نور نظارت ویژه می کند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: پوشش ترافیکی مسیرهای حرکت کاروان های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی به صورت ویژه در دستور کار پلیس راهور استان است.

- ایسنا/ایلام رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: پوشش ترافیکی مسیرهای حرکت کاروان های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی به صورت ویژه در دستور کار پلیس راهور استان است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: با توجه به شروع زمان اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دراستان ایلام و متصور بودن تصادفات احتمالی و رخدادهای ناگوار،تمهیدات و تدابیر ترافیکی درمسیرهای تردد آنها به عمل می آید.

وی با بیان اینکه ضمن بررسی وضعیت فنی اتوبوس های حامل زائران در مبداء و مسیرهای تردد از حرکت اتوبوس های فاقد ایمنی لازم، جلوگیری خواهد شد، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از سرگردانی زائران، مسافران اتوبوس هایی که مرتکب تخطی از مقررات و یاعدم رعایت اصول ایمنی شده و متوقف شوند، با وسیله مناسب دیگر و یا در صورت امکان با همان اتوبوس به مقصد اعزام شده و در خصوص اعمال قانون اتوبوس متخلف در خاتمه سفر اقدام لازم از طریق شرکت مسافری مربوطه صورت می گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : با اتخاذ تدابیر لازم موانع و مشکلات و یا اقداماتی که احتمال بروز راه بندان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس بر وضعیت فنی اتوبوس های های راهیان نور نظارت ویژه می کند

پلیس بر وضعیت فنی اتوبوس های های راهیان نور نظارت ویژه می کند