مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 05:072019-11-12سياسي

ضرورت احداث موکب های دائمی و سوله های چند منظوره در مسیر زائران اربعین


در مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی که با حضور دکتر فتاح رییس بنیاد مستضعفان ، استانداران ایلام، خوزستان، کرمانشاه و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد از خدمات استاندار ایلام نیز تجلیل شد.

- قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام به نمایندگی از طرف استان های ایلام، خوزستان و کرمانشاه در این همایش، اظهار کرد: از همه دست اندر کاران اربعین در مرکز و همکاران در استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام تشکر می کنم.

وی با قدردانی از تلاش های بنیاد مستضعفان، گفت: 20 درصد خدمات برای حدود 7 تا 8 میلیون تردد زوار اربعین حسینی کار بسیار سنگینی بود که در اربعین امسال بنیاد مستضعفان انجام داد.

استاندار ایلام در ادامه از استانداران کرمانشاه و خوزستان نیز تشکر کرد و گفت: از بازوند، استاندار کرمانشاه که توانست با تلاش زیاد و همکاری وزارت کشور و وزارت خارجه مرز خسروی را باز کند و از آقای دکتر شریعتی که بار سنگینی در اربعین امسال بر دوش داشت، تقدیر می کنم.

وی پیشنهاد کرد: بنیاد مستضعفان در کنار کارهای خوب و ماندگار خود در امر خدمت رسانی در ایام اربعین، اقدماتی مانند راه اندازی دائمی موکب‍ ها و سوله های چندمنظوره برای زائران و تجار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احداث موکب های دائمی و سوله های چند منظوره در مسیر زائران اربعین

ضرورت احداث موکب های دائمی و سوله های چند منظوره در مسیر زائران اربعین