مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 04:552019-11-12بين الملل

شنیده شدن آژیرهای خطر در شهرکهای صهیونیست نشین


در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در به شهادت رساندن یک مبارز فلسطینی نیروهای مقاومت تعدادی موشک به سمت شهرکهای اسراییلی در اطراف غزه شلیک کردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در غزه اعلام کرد: در پاسخ به جنایت نظامیان رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن بها سلیم ابوالعطا از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی، نیرو های مقاومت فلسطین تعدادی موشک به سمت شهرک های اسراییلی در اطراف غزه شلیک کردند.

آژیر خطر در مناطق اشغالی به صدا درآمد خبرنگار شبکه تلویزیونی العربیه وابسته به عربستان سعودی اعلام کرد: آژیر های خطر در شهرک های (صهیونیست نشین) در جنوب غزه به صدا در آمده است.

کلاس های درس امروز در شهرک های اطراف غزه تعطیل شد شبکه تلویزیونی المنار اعلام کرد: رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند کلاس های درس در شهرک های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه و غوش دان و اطراف آن امروز سه شنبه تعطیل خواهد بود.

دفتر نتانیاهو: ابوالعطا به توصیه رییس ستاد مشترک ترور شد شبکه تلویزیونی تلویزیونی العربیه وابسته به سعودی ها اعلام کرد دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل اعلام کرد یکی از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین به توصیه رییس ستاد مشترک ارتش این رژیم ترور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنیده شدن آژیرهای خطر در شهرکهای صهیونیست نشین

شنیده شدن آژیرهای خطر در شهرکهای صهیونیست نشین