مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 01:432019-11-11فرهنگي

تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر کودک پیشرفت کرده است


داور بخش خیابانی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: تئاتر خیابانی نسبت به سال های اخیر پیشرفت کرده اما توقع ما این است که آثار خیابانی قوی تر و جذاب تر از این شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از کمیته اطلاع رسانی بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوانان استان همدان جواد انصافی اظهار کرد: تعدادی از نمایش های خیابانی دوره بیست و ششم جشنواره از لحاظ محتوایی، تکنیک و بازی وضعیت خوبی دارند و در مجموع وضعیت اجراهای خیابانی، رضایت بخش بوده است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره اقدامی مفید است یادآور شد: با توجه به تبادل افکار گروه های مختلف و مطرح شدن هنرمندان شهرستان ها در جشنواره، می توان برگزاری این رویداد را اتفاق مثبتی قلمداد کرد.

داور بخش خیابانی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به تصمیم دبیر جشنواره نسبت به حمایت از ادامه جشنواره با اجرای آثار برگزیده در شهرهای مبدأ خاطرنشان کرد: این تصمیم باعث می شود جشنواره همین جا در همدان تمام نشود و گروه های منتخب با اجرای نمایش در شهرهای خود، جشنواره را تا چند ماه زنده نگه دارند.

وی افزود: با این اقدام مردم دیگر شهرها نیز پی می برند چه اثری در شهر آنها ساخته شده و از ثمرات جشنواره بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر کودک پیشرفت کرده است

تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر کودک پیشرفت کرده است