مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 22:422019-11-11اقتصادي

محورهای لرستان ایمن نمی شوند!؟


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: از مجموع خسارات سیل به زیرساخت های راه در استان تنها کمتر از 20 درصد ابلاغ شده و 80 درصد تاکنون محقق نشده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: از مجموع خسارات سیل به زیرساخت های راه در استان تنها کمتر از 20 درصد ابلاغ شده و 80 درصد تاکنون محقق نشده است.

عباس شرفی بیان کرد: درحالی که سیل فروردین 98 بالغ بر 1130 میلیارد تومان خسارت به زیرساخت های راه در استان وارد کرده تاکنون تنها 230 میلیارد تومان شامل 108 میلیارد اعتبار استانی و 122 میلیارد اعتبار ملی ابلاغ شده و حدود 20 درصد خسارات وارده است.

وی افزود: بیش از 80 درصد خسارات تا به امروز تحقق پیدا نکرده است و در این شرایط نمی توان توقع و انتظار داشت که تمام خسارات جبران و تمام محورها ایمن سازی شود.

شرفی با بیان اینکه ابلاغ همین اعتبار اندک نیز تا اوایل شهریورماه به طول انجامید و عملاً کار را با تأخیر مواجه کرد، افزود: با ابلاغ دیرهنگام اعتبارات و از طرفی تخصیص بخشی از اعتبارات به صورت اسناد دوساله خزانه اسلامی، پیمانکاران توانمند انگیزه ای برای شرکت در مناقصات ندارند.

این مسئول گفت: این در حالی است که پیش بینی های هواشناسی پاییز و زمستانی پربارش را نشان می دهد و بارش ها نیز آغاز و شرایط برای بازسازی بسیار سخت تر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای لرستان ایمن نمی شوند!؟

محورهای لرستان ایمن نمی شوند!؟