مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 19:592019-11-11سياسي

مدیرکل کتابخانه های عمومی قزوین از مقام شهید حجت اسدی تجلیل کرد


در آستانه هفته کتاب مدیرکل کتابخانه های استان قزوین با خانواده شهید حجت اسدی دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کتابخانه های استان، به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، فاطمه محمد بیگی مدیرکل کتابخانه های استان عصر دوشنبه با حضور در منزل شهید حجت اسدی از مقام این شهید بزرگوارِ مدافع حرم تجلیل کرد.

فاطمه محمد بیگی مدیرکل کتابخانه های استان قزوین در این دیدار صمیمانه با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز خود را مدیون شهامت و از خود گذشتگی شهدا هستیم اظهار کرد: همواره باید قدردان شهیدان و خانواده صبور آنها باشیم.

وی همچنین ضمن بزرگداشت یاد و نام شهید حجت اسدی اظهار داشت: کتابخانه ها به عنوان بازوان فرهنگی جامعه می توانند با برگزاری برنامه ها و نشست ها و کارگاه هایی در راستای شناساندن سیره شهدا گامی هرچند کوچک در راستای بزرگداشت مقام والای شهدا بردارند.

مادر شهید اسدی نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: شهدا باب استجابت دعا هستند، کافی است از ایشان بخواهید تا مسیر صحیح را نشان دهند، زیرا نه تنها صدای شما را می شوند بلکه پاسخ گو نیز هستند.

این مادر بزرگوار شهید با تاکید بر اینکه هرکسی بهشت و جهنم خود را رقم می زند اظهارداشت: شهید اسدی از همان سنین نوجوانی با ارادتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل کتابخانه های عمومی قزوین از مقام شهید حجت اسدی تجلیل کرد

مدیرکل کتابخانه های عمومی قزوین از مقام شهید حجت اسدی تجلیل کرد