مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 19:182019-11-11پزشكي

آغاز همکاری دانشگاه آتاتورک ترکیه و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل


نشست همکاری علمی و پژوهشی مشترکی به دعوت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با دانشگاه آتاتورک ارزروم ترکیه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و دانشگاه آتاتورک ارزروم ترکیه شامگاه امروز با برگزاری نشست مشترک همکاری علمی و پژوهشی خود را آغاز کردند.

معاون بهداشت و سلامت دانشگاه آتاتورک ارزروم ترکیه در این نشست اظهار کرد: دو کشور ترکیه و ایران دارای نقاط مشترکی در زمینه های دینی و مذهبی هستند و حتما می توانیم با همکاری های علمی، پژوهشی و مذهبی به دستاوردهای مهم و بزرگی در جهان اسلام دست پیدا کنیم.

فواد گون دوغدو افزود: توافقاتی با دانشگاه علوم پزشکی اردبیل انجام گرفت که امیدواریم این توافق ها شروع بسیار خوب و ارزشمندی برای آغاز همکاری ها بین دو کشور ترکیه و ایران و شهرهای اردبیل و ارزروم در زمینه های علمی، پژوهشی و فرهنگی باشد.

وی تصریح کرد: در حوزه های مختلف و در زمینه های مهندسی، پزشکی و زراعت با دانشگاه های مختلف ایرانی توافقات بسیار مثبتی حاصل شده است.

معاون بهداشت و سلامت دانشگاه آتاتورک ارزروم ترکیه بیان کرد: اگر در کنار یکدیگر باشیم و همکاری های مثبت و سازنده ای صورت گیرد این توانایی وجود دارد که کارهای بزرگی در زمینه های علمی، پژوهشی و فرهنگی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری دانشگاه آتاتورک ترکیه و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

آغاز همکاری دانشگاه آتاتورک ترکیه و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل