مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 18:532019-11-11اقتصادي

طرح گواهی اعتبار مولد «گام» در شورای پول و اعتبار مطرح می شود


رییس کل بانک مرکزی در جلسه اتاق تعاون ایران با حضور روسای اتاق های تعاون، بازرگانی و اصناف، از آماده شدن طرح گام (گواهی اعتبار مولد) به منظور حل بخشی از مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی خبر داد.

- طرح گواهی اعتبار مولد گام در شورای پول و اعتبار مطرح می شود رییس کل بانک مرکزی در جلسه اتاق تعاون ایران با حضور روسای اتاق های تعاون، بازرگانی و اصناف، از آماده شدن طرح گام (گواهی اعتبار مولد) به منظور حل بخشی از مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالناصر همتی در خصوص طرح گام گفت: کارهای کارشناسی و اخذ نظرات کارشناسی انجام شده است و در جلسه آتی شورای پول و اعتبار مطرح خواهد شد.

وی افزود امیدواریم با تصویب این طرح، بخشی از مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی رفع و شاهد رونق بیش از پیش تولید باشیم.

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور ویژه است گفت: علیرغم محدودیتها و تحریم ها، شاخص های اقتصادی در زمینه های متعدد از جمله صنعت و کشاورزی مثبت است و لازم است همه ما به آرامش موجود و ثبات ایجاد شده در بازار توجه کرده و به تداوم آن کمک کنیم.

همتی ثبات اقتصادی توأمان با رشد اقتصادی را از سیاست های اصلی بانک مرکزی خواند و گفت: با تداوم تدابیر و سیاست های اقتصادی دولت و بانک مرکزی در عمده بازارها از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گواهی اعتبار مولد «گام» در شورای پول و اعتبار مطرح می شود

طرح گواهی اعتبار مولد «گام» در شورای پول و اعتبار مطرح می شود