مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 18:512019-11-11سياسي

رزمایش گردان های بیت المقدس در اردستان برگزار می شود


رزمایش 36 ساعته توسط گردان های بیت المقدس شهرستان اردستان در محل اردوگاه قدس این شهرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار مهدی ابراهیمی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اردستان اظهار داشت: رزمایش 36 ساعته توسط گردان های بیت المقدس شهرستان اردستان در محل اردوگاه قدس اردستان برگزار می شود که هدف از اجرای رزمایش، آموزش گردان های بیت المقدس شامل گردان حوزه امام علی (ع) اردستان، شهید صدوقی زواره، شهدای مهاباد و کوثر خواهران اردستان است.

وی افزود: گردان ها بصورت منسجم و نظام یافته با اجرای رزمایشی در سطح شهر اردستا ن به سمت محل رزمایش حرکت کرده و برنامه های خود را در اردوگاه قدس اجرا خواهند کرد.

سرهنگ ابراهیمی بیان داشت: اعضای گردان ها در این رزمایش، آموزش های امدادی، امنیتی، دفاع موزاییکی شهری و دفاع از کوی و برزن و آشنایی با انواع سلاح و تیر اندازی را فرا خواهند گرفت.

فرمانده سپاه اردستان تصریح کرد: تعداد نیروهای شرکت کننده به استعداد چهار گردان رزمی است که بیش از 80 درصد نیروها در این رزمایش حضور خواهند داشت.

وی تاکید داشت: هرگردان امسال سه دوره آموزش دفاعی، امنیتی و امدادی برگزار کرده است و آمادگی لازم جهت دفاع از شهرها را در زمان بروز حادثه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش گردان های بیت المقدس در اردستان برگزار می شود

رزمایش گردان های بیت المقدس در اردستان برگزار می شود