مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 18:402019-11-11اقتصادي

مجوز فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد لغو شد


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از لغو مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری «قنات توسعه سفر» در مشهد خبر داد.

- سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از لغو مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری قنات توسعه سفر در مشهد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری گفت: پیرو اخطار حضور در جلسه کمیته فنی و اخطار مبنی بر تعطیلی دفتر بدون هماهنگی با این اداره کل و گزارش بازدید مبنی بر تعطیلی دفتر بیشتر از یک سال و کماکان عدم رفع نواقص ابلاغی از جمله عدم تمدید پروانه بهره برداری، عدم حضور مدیرعامل و مدیرفنی در محل دفتر و عدم ارسال آمار و گزارش عملکرد، مجوز این دفتر خدمات گردشگری لغو شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: پیرو رأی صادره در سیزدهمین جلسه کمیته فنی دفاتر و به استناد ماده 11، 20 و 22 آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب 27/03/1380 هیأت محترم وزیران و ماده 29- 42- 45 - 46- 50 و 54 مقررات اجرایی ـ انضباطی فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجوز فعالیت آن شرکت لغو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد لغو شد

مجوز فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد لغو شد