مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 15:062019-11-11سياسي

طرح دفاتر پیشخوان دولت به کارگروه ارجاع شد


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه کمیسیون اجتماعی بر سر رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح دفاتر پیشخوان دولت اختلاف نظر وجود داشت از ارجاع این طرح به کارگروه خبر داد.

- علی ساری در گفت وگو با ایسنا در خصوص جلسه بررسی های جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بررسی اول امروز کمیسیون اجتماعی در خصوص رفع 4 ایراد شورای نگهبان به طرحی در خصوص دفاتر پیشخوان دولت بود، بررسی های امروز بر سر این موضوع با حضور نمایندگانی از سوی دولت، سازمان اداری و استخدامی، شورای نگهبان و برخی از دفاتر پیشخوان دولت انجام پذیرفت.

وی افزود: به دلیل اختلاف نظرهایی که وجود داشت مقرر شد این رفع ایرادات در کارگروه مورد بررسی قرار گیرد تا پس از بررسی ها آن را برای بحث مجدد به کمیسیون اجتماعی بازگرداند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: موضوع بعدی که مورد بررسی قرار گرفت ایرادی بود که شورای نگهبان به طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی وارد می دانست، کلیات این موضوع که ایراد شورای نگهبان در کمیسیون رفع شود تصویب شد و بر رفع ایراد شورای نگهبان توافق کردیم اما نکته ای نگارشی در این طرح وجود دارد که نیاز به تنظیم دارد، امیدواریم پس از رفع موضوع نگارشی این موضوع به صحن علنی مجس برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دفاتر پیشخوان دولت به کارگروه ارجاع شد

طرح دفاتر پیشخوان دولت به کارگروه ارجاع شد