مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 14:172019-11-11سياسي

تفویض اختیار مسؤولان کشوری به استانی نیازمند تغییر در قانون است


تفویض اختیار مسؤولان کشوری به مسؤولان استانی نیازمند تغییر در قانون است و کسی نمی خواهد متمرکز عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بم، عیسی کلانتری عصر امروز در جلسه شورای اداری شرق استان کرمان اظهار داشت: بنده در دولت های مختلف حضور داشتم و شاهدم که این دولت با مشکلات بسیار زیادی مواجه است.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه امروزه انتظارات مردم از دولت و نظام بالا رفته و دولت تلاش دارد انتظارات به حق مردم را پاسخ دهد، تصریح کرد: دولت زمانی می تواند مشکلات مردم را رفع کند که منابع مالی ایجاد کند و ما اگر بخواهیم به مردم پاسخگو باشیم باید منابع را افزایش دهیم.

وی ابراز داشت: هیچ کشوری بدون ارتباطات بین المللی نمی تواند مایحتاج خود را تامین کند به طور مثال صادرات خرمای مردم منطقه شرق استان و برگشت پول آن نیازمند ارتباط با کشورهای مختلف است.

کلانتری با بیان اینکه دولت خود را موظف می داند به اینکه مشکلات مردم را حل کند، عنوان کرد: تفویض اختیار مسؤولان کشوری به مسؤولان استانی نیازمند تغییر در قانون است و کسی نمی خواهد متمرکز عمل کند.

معاون رییس جمهور اظهار داشت: مقام معظم رهبری حساسیت زیادی به بخش محیط زیست دارند و طبق برنامه ششم توسعه ما باید 232 میلیون تن کاهش تولید کربن داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض اختیار مسؤولان کشوری به استانی نیازمند تغییر در قانون است

تفویض اختیار مسؤولان کشوری به استانی نیازمند تغییر در قانون است