مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 13:552019-11-11فرهنگي

تفاهم نامه همکاری برای تولید سریال نون.خ امضا شد


بازوند استاندار کرمانشاه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری تولید فصل دوم مجموعه تلویزیونی «نون.

خ» گفت : ما در دولت در تلاشیم تا اورامانات را ثبت جهانی کنیم و فیلمبرداری فصل دوم نون خ در این منطقه می تواند موجب تسریع در این مهم شود.

- مرکز کرمانشاه به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما در این مراسم با بیان اینکه در نوروز 98 خیلی خوب توانستیم رسوم و آداب مردم خون گرم کرد را در سریال نون خ به تصویر بکشیم گفت: شاید در برنامه های مختلف تلویزیون تصاویر خوبی از مردم کرد نشین نمایش داده شده باشد اما هیچ برنامه ای مانند سریال نون خ نتوانست به خوبی هویت هموطنان کرد را بازنمایی کند.

وی با بیان اینکه سریال نون خ در نوروز 98 بیشترین بیننده را به خود اختصاص داد گفت: همین رضایتمندی ما را برای تولید فصل دوم آن مشتاق کرد و امیدواریم فصل دوم از لحاظ کیفی و محتوایی جذاب تر باشد.

مدیر شبکه یک با اشاره به این که تاکنون چندکشور همسایه پیشنهاد خرید حق پخش سریال نون خ را داشتند، افزود: جالب است که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی هم این سریال جزء پر بیننده ترین سریال ها بوده است.

زین العابدین با ابراز خوشحالی از اینکه قرار است فصل دوم این سریال با حمایت استاندار فرهنگ دوست کرمانشاه تولید شود گفت: امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری برای تولید سریال نون.خ امضا شد

تفاهم نامه همکاری برای تولید سریال نون.خ امضا شد