مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 13:472019-11-11حوادث

3 ایستگاه آتش نشانی در کرج افتتاح شد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از افتتاح سه ایستگاه آتش نشانی در کلان شهر کرج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد یساولی در مراسم افتتاح همزمان سه ایستگاه آتش نشانی در کرج که با اعتبار 58 میلیارد ریالی به سرانجام رسیده است، گفت: با افتتاح این سه ایستگاه ظرفیت ایستگاه های آتش نشانی شهر کرج از 26 مورد به 29 دستگاه رسیده است.

وی در ادامه افزود: با افتتاح ایستگاه 28 در نزدیکی بیلقان و ورودی جاده کرج – چالوس، گفت: سطح دسترسی به مناطق کم برخوردار، حساس و پرحجم از لحاظ جمعیتی را خواهیم داشت.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ادامه داد: با افتتاح ایستگاه های جدید، در برخی نقاط زمان رسیدن ما به محل حادثه از حد استاندارد و مشخص شده که پنج دقیقه است به سه دقیقه نیز کاهش می یابد.

یساولی با این توضیح داد: از زمان شروع فعالیت سازمان آتش نشانی کرج تا اواخر سال قبل تنها بالغ بر 65 تا 70 شیرهیدرانت آتش نشانی در سطح شهر داشته ایم.

وی عنوان کرد: در روزهای انتهایی سال 97 تا کنون بالغ بر 28 شیرهیدرانت آتش نشانی در سطح شهر کرج نصب کرده ایم، در ادامه 55 شیر دیگر نیز خریداری شده که تا پایان سال جاری نصب می شود، تعداد این آمار دوسال اخیر با آمار شیرهیدرانتی که در تاریخ سی ساله سازمان آتش نشانی کرج در سطح شهر کرج نصب شده است برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 ایستگاه آتش نشانی در کرج افتتاح شد

3 ایستگاه آتش نشانی در کرج افتتاح شد