مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 13:412019-11-11اقتصادي

دولت کشاورزان بمی را در کنترل زنجره خرما حمایت کند


یکی از مشکلات منطقه ما بحث آفت زنجره خرماست که متاسفانه با طغیان زنجره مواجه ایم و باتوجه به اینکه تنها منبع درآمد مردم این منطقه کشاورزی است می طلبد در این خصوص حمایت ویژه ای از سوی دولت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بم، هادی شهسوارپور  فرماندار بم امروز در جلسه شورای اداری شرق استان کرما که با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهار داشت: شرق استان کرمان منطقه ویژه ای در استان و کشور است و باید از ظرفیت های آن به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه ما در  بخش های صنعتی، گردشگری و کشاورزی ظرفیت ها و توانمندی های زیادی داریم، ابراز داشت: ما دومین قطب خودروسازی کشور هستیم و ظرفیت لازم جهت سرمایه گذاری صنعتی در این منطقه وجود دارد .

فرماندار بم خاطرنشان کرد: در سال 96 ما به تولید سالانه 113 هزار خودرو در  ارگ جدید بم رسیدیم که به دلیل تحریم ها این میزان کاهش چشمگیری داشته است.

وی عنوان کرد: شرکت های قطعه سازی ارگ جدید قابلیت لازم جهت تولید قطعات خودرو را دارد که باید ارتباط لازم با سایر کارخانجات ایجاد شود.

حجت الاسلام  قاسم دانشی امام جمعه بم اظهار کرد: یکی از مشکلات منطقه ما بحث آفت زنجره خرماست که متاسفانه با طغیان زنجره مواجه ایم و باتوجه به اینکه تنها منبع درآمد مردم این منطقه کشاورزی است می طلبد در این خصوص حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت کشاورزان بمی را در کنترل زنجره خرما حمایت کند

دولت کشاورزان بمی را در کنترل زنجره خرما حمایت کند