مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 11:522019-11-11ورزشي

هیچ گونه غرق شدگی در استخرهای استان نداشتیم


رییس هیئت نجات غریق استان اصفهان گفت: با توجه به رعایت استانداردها طی سال های اخیر هیچ گونه آماری مبنی بر غرق شدگی در استخرها و اماکن دارای مجوز زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نداشتیم.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت نجات غریق استان اصفهان گفت: با توجه به رعایت استانداردها طی سال های اخیر هیچ گونه آماری مبنی بر غرق شدگی در استخرها و اماکن دارای مجوز زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نداشتیم.

محسن تابش فر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل این که ما مثل استان های شمالی یا جنوبی نیستیم که رودخانه یا دریاها داشته باشیم که قابل کنترل باشد، وظیفه ما تنها در بخش استخرهایی است که دارای مجوز رسمی اداره کل ورزش و جوانان هستند، استخرهای آپارتمانی بدون مجوز، استخرهای باغی یا دریاچه ها و پشت سدها در حیطه کاری ما نیست، اما مکان هایی که مجوز اداره کل ورزش و جوانان را داشته باشند، هیئت می تواند از آن مکان حمایت و پشتیانی کند.

وی در خصوص تعداد آمار منجیان غریق استان، خاطرنشان کرد: نزدیک به چهار هزار ناجی غریق در استان اصفهان آموزش دیده هستند که از این تعداد 1700 نفر آن ها در استخرها و اماکنی که مجوز اداره کل ورزش و جوانان دارند در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه غرق شدگی در استخرهای استان نداشتیم

هیچ گونه غرق شدگی در استخرهای استان نداشتیم