مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 11:442019-11-11سياسي

جزییات اعطای کمک معیشتی به 18 میلیون خانوار ایرانی از زبان سخنگوی دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی ربیعی در نشست خبری هفتگی دوشنبه ها که این هفته در حسینیه روستای ورنکش میانه برگزار شد، با اشاره به سخنان رییس جمهور در یزد مبنی بر اینکه برنامه ای داریم تا 18 میلیون ایرانی به صورت هدفمند از حمایت های اجتماعی و معیشتی برخوردار شوند، اظهار کرد: دولت برنامه ای برای بیش از 18 میلیون خانوار ایرانی به صورت هدفمند دارد تا از حمایت های اجتماعی و معیشتی بهره مند شوند.

وی افزود: زیرساخت های لازم این طرح برنامه ریزی و آماده شده و به زودی اعلام خواهد شد و تلاش بر این است که با حساب های افراد که وزارت رفاه، تعاون و کار آنها را در اختیار دارد می تواند اعلام کند که چه افرادی دچار کار و مشکلاتی هستند با شارژ کارت قبلی خود از آنها استفاده کنند که مرحله اول به صورت ترکیبی و مراحل بعدی متمرکز خواهد بود.

سخنگوی دولت توضیح داد: همانگونه که قبلا توضیح داده بودیم برنامه دولت در شرایط تحریم افزایش تاب آوری اجتماعی، افزایش مقاومت اجتماعی و بهبود معیشت مردم است و جزو برنامه های دولت در شرایط تحریم می باشد.

وی ادامه داد: همچنین جلوگیری از ریزش نیرو در کارخانه ها و حفظ سطح اشتغال در کارخانه و حل مشکلات صنایع دارای معضل و توسعه مبتنی بر مزیت های محلی نیز از برنامه های دیگر دولت می باشد تا با استفاده از مزایای لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اعطای کمک معیشتی به 18 میلیون خانوار ایرانی از زبان سخنگوی دولت

جزییات اعطای کمک معیشتی به 18 میلیون خانوار ایرانی از زبان سخنگوی دولت