مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 11:042019-11-11سياسي

لایحه تجارت برای تجار و قضات مشکل ایجاد می کند/ماده 1 لایحه در تعارض با قانون مدنی


در خصوص 41 ماده اول لایحه تجارت که نواقصی دارد زیاد بحث شده است اما باید توجه کرد که این نواقص هم برای طرفین معامله و هم برای قضات مشکل ایجاد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صبح امروز نشستی در مجمع کارآفرینان ایران با حضور عضو پژوهشکده شورای نگهبان و نمایندگان شرکت های عضو این مجمع با موضوع لایحه تجارت برگزار شد.

حسین نگینی عضو پژوهشکده شورای نگهبان ضمن استقبال از انتقادات، از مجمع کارآفرینان خواست تا انتقادات مطرح را به صورت مکتوب به پژوهشکده شورای نگهبان تحویل دهند.

وی در پاسخ یه سوال یکی از حضار که از وی درباره وضعیت 5 دفتر لایحه تجارت در صورت تغییر مجلس پرسیده بود، گفت: در طرح ها یا لوایح حقوقی که به هم پیوسته هستد و برخی مواد آن موکول به تصویب بندهای دیگر است حتما توجه لازم از سوی شورای نگهبان و مجلس صورت می گیرد تا مشکلی به وجود نیاید.

*41 ماده اول لایحه تجارت برای تجار و قضات مشکل ایجاد می کند نادر فرخ عضو هیئت مدیره گروه صنعتی آذین خودرو در خصوص لایحه تجارت گفت: قانون تجارت با توجه به تحولات صورت گرفته در طی این سال ها قطعا نیاز به بازنگری داشت اما روش بازنگری نیز مهم است و نباید به گونه ای بازنگری صورت بگیرد که قانون زیر و رو شود و برخی مفاهیم مبهم در متن آن وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه تجارت برای تجار و قضات مشکل ایجاد می کند/ماده 1 لایحه در تعارض با قانون مدنی

لایحه تجارت برای تجار و قضات مشکل ایجاد می کند/ماده 1 لایحه در تعارض با قانون مدنی