مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 09:592019-11-11ورزشي

تمرینات ماشین سازان از سر گرفته می شود


تمرینات تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از فردا پیگیری شده و بازیکنان این تیم خود را برای مصاف با گل گهر سیرجان آماده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تمرینات تیم فوتبال ماشین سازی با رسول خطیبی، بعد از 3 روز تعطیلی، از فردا در تبریز از سر گرفته می شود.

ماشین سازی، در هفته 10 ام لیگ برتر، در حالی که در دقیقه یک از میهمان خود با یک گل عقب بودند، اما در ثانیه های پایانی، 2 بر یک پیروز شدند و 3 امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کردند.

حالا دور جدید تمرینات این تیم از فردا در مجموعه ورزشی تراکتورسازی تبریز آغاز می شود تا سبزقبایان خود را برای دیدار برابر تیم گل گهر سیرجان آماده کنند.

بازیکنان ماشین سازی پنجشنبه 30 آبان ماه در اولین دیدار هفته 11 ام لیگ برتر، در سیرجان با گل گهر دیدار می کند.

تیم ماشین سازی تبریز هم اکنون با 12 امتیاز در رده 10 ام جدول رده بندی قرار دارد اما با توجه به دیدارهای سخت پیکان و به ویژه نفت مسجد سلیمان با پرسپولیس، می تواند با پیروزی در برابر گل گهر، رده خود را تک رقمی کرده و حتی تا رده 8 ام بالا بیاید.

ماشین سازی هفته های بعد با سایپا و پارس جنوبی جم مصاف می کنند، رسول خطیبی در فصل جاری روزهای نفس گیری را با ماشین سازی تجربه کرده که مهم ترین آن ها 2 دیدار با پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی بود که در لیگ برتر به تساوی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرینات ماشین سازان از سر گرفته می شود

تمرینات ماشین سازان از سر گرفته می شود