مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 09:312019-11-11اجتماعي

آماده باش مراکز و پایگاه های هلال احمر در فارس


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس از آماده باش 71 مرکز و پایگاه امداد و نجات در این استان برای ارائه خدمات امدادی به هموطنان خبر داد.

- مهدی خوبیار دوشنبه 20 آبان در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به حضور 248 نفر نیرو روز در مراکز و پایگاه های هلال احمر استان فارس، گفت: با فرا رسیدن فصل پاییز و احتمال بارش برف و باران، رفت و آمد در جاده های شهر و استان با مشکلاتی مواجه می شود و هموطنان در صورت نداشتن آگاهی لازم و به همراه نداشتن ابزار و وسایل مورد نیاز، گرفتار مشکلاتی خواهند شد لذا نیروهای امداد و نجات این جمعیت، ضمن تلاش برای ارتقاء آگاهی مردم، آماده ارائه خدمات بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خوبیار افزود: تردد در برخی جاده های استان فارس به علت بارش نزولات آسمانی در ایام زمستان به سختی انجام می شود به همین سبب نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با همراهی پلیس راه، اورژانس و راهداری در جاده ها مستقر می شوند تا در صورت نیاز خدمات ضروری را به مسافران و رانندگان ارائه دهند.

معاون هلال احمر فارس با بیان اینکه تغذیه و اسکان اضطراری در تمامی پایگاه های جمعیت در نظر گرفته شده است، گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر در فارس 2015 نیروی آموزش دیده در قالب 403 تیم، آماده پاسخگویی به تقاضاها و مقابله با هرگونه سوانح و حوادث احتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش مراکز و پایگاه های هلال احمر در فارس

آماده باش مراکز و پایگاه های هلال احمر در فارس