مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 09:152019-11-11سياسي

بودجه به صورت 2 ساله مصوب نمی شود


آنچه به عنوان لایحه بودجه 99 به مجلس داده می شود صرفاً مصوبات برای سال 99 و یک ساله است.

- محمد باقر نوبخت با این حال در لایحه بودجه ارقام و پیش بینی های سال 1400 را هم به مجلس ارائه می کنیم یعنی نوع نگاهمان به درآمد ها و مصارف دوساله است، اما مصوبه ای که از مجلس می گیریم مانند سنوات گذشته بودجه سالانه است و بودجه یک سال را از مجلس مصوبه می گیریم.

وی تاکید کرد: در واقع ​بودجه ما دو ساله نیست بلکه نگاه ما به بودجه دو ساله است که آن هم در جهت ابلاغیه مقام معظم رهبری بود که فرمودند شما نگاهتان را به جای یکساله دوساله بگیرید که با توجه به شرایط خاص کشور و تحریم های غیر منطقی بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

وی گفت::​امسال نیز در هشتمین ماه سال پرداخت های دولت طبق سال های گذشته در حال انجام است و پرداخت هایی مثل پاداش بازنشستگی ها خرید تضمینی گندم و پرداخت یارانه ها مانند شرایط سال های گذشته طبق روال عادی ادامه دارد، اما باید نگاه خود را بلند مدت در نظر بگیریم و اگر منابعی به عنوان ذخایر داریم فقط نخواهیم برای سال آینده استفاده کنیم.

وی افزود: موضوع دو سالانه بودن بودجه به این معنا نیست که برای دو سال از مجلس مصوبه بگیریم بلکه همه مصوبات ما یک ساله خواهد بود، اما در کنار آن پیش بینی از سال بعد صورت می گیرد به این ترتیب که وقتی قانون گذار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه به صورت 2 ساله مصوب نمی شود

بودجه به صورت 2 ساله مصوب نمی شود