مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 07:552019-11-11اقتصادي

طرح خرید حمایتی راهی برای جلوگیری از شکست قیمت زعفران


رییس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی ضمن اشاره به میزان تولید بالای زعفران در خراسان، گفت: عده ای درصدد شکستن قیمت زعفران هستند، به همین دلیل طرح خرید حمایتی اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج ناصری مقدم در نشست خبری که صبح امروز در سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تعاون روستایی از دو بخش حاکمیتی و تشکل ها، تشکیل شده و در مجموع 671 تشکل از اتحادیه ها و شرکت های تعاونی روستایی، عملاً مشغول به خدمات رسانی به بخش کشاورزی هستند.

وی افزود: با توجه به میزان تولید بالای زعفران در خراسان، نشان داده شد که عده ای درصدد شکستن قیمت این طلای سرخ هستند؛ به همین دلیل طرح خرید حمایتی از طریق وزارت جهاد کشاورزی به دولت ارائه گردید و به خراسان جنوبی، شمالی و رضوی ابلاغ شد.

ناصری مقدم در ادامه بیان کرد: تا به امروز 18 مرکز خرید زعفران در استان شروع به کار کرده است و هشت تن زعفران خریداری شده است.

رییس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی تصریح کرد: برای خرید زعفران چهار رنج و مشخصه وجود دارد؛ زعفران پوشال رشته ای معمولی هرکیلو با قیمت هشت میلیون و 200 هزار تومان، زعفران پوشال رشته ای درجه یک به قیمت 9 میلیون تومان، زعفران رشته ای شبه نگین به قیمت 9 میلیون و 500 هزار تومان و زعفران رشته ای نگین 10 میلیون و 500 هزار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خرید حمایتی راهی برای جلوگیری از شکست قیمت زعفران

طرح خرید حمایتی راهی برای جلوگیری از شکست قیمت زعفران