مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 06:152019-11-11ورزشي

همایش ملی حکمرانی؛ تقویت و ترویج ادبیات و آموزش حکمرانی در کشور


یکی از اهداف همایش تأمین و تقویت ادبیات و آموزش حکمرانی در کشور است.

- در اولین همایش ملی حکمرانی که امروز در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار می شود، گفت: اولین همایش ملی حکمرانی شامل چهار محور اصلی توصیف و تحلیل حکمرانی در گام اول انقلاب اسلامی، تبیین نظری حکمرانی اسلامی، الزامات تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و آموزش و ترویج حکمرانی است و 14 هدف فرعی نیز برای آن پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه الزامات تحقق گام دوم انقلاب از منظر سیاسی، فرهنگی و سیاسی، قانون و قضا، نهاد و ساختار، اقتصاد، بعد دفاعی ـ امنیتی، علمی و فناوری در این همایش بررسی می شود، گفت: حکمرانی در جهان مفهومی جدید و نوپاست، اما مفهوم حکمرانی در کشور ما ادبیات مدونی ندارد؛ لذا یکی از اهداف همایش تأمین ادبیات برای آموزش حکمرانی است.

دبیر همایش حکمرانی اسلامی گفت: برای این همایش 150 مقاله ارسال و 130 مقاله پذیرفته شد که از مقالات برتر در تدوین کتب آموزشی حکمرانی اسلامی بهره می گیریم.

وی با اشاره به اینکه درباره بیانیه گام دوم و دستاورد های نظام حکومتی الگو، کارگاهی نیز پیش بینی شده است، گفت: برای برگزاری این همایش 13 نشست تخصصی (پنل) در نظر گرفته شده که از جمله می توان به نشست حکمرانی اطلاعات مکانی و آمایش سرزمینی، ورزش و امور جوانان، حکمرانی در مناطق آزاد تجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی حکمرانی؛ تقویت و ترویج ادبیات و آموزش حکمرانی در کشور

همایش ملی حکمرانی؛ تقویت و ترویج ادبیات و آموزش حکمرانی در کشور