مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 06:042019-11-11اقتصادي

پلمب واحد غیرمجاز تولید روغن از چربی طیور در کرمانشاه


مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از پلمب یک واحد غیرمجاز تولید روغن از چربی طیور در کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از پلمب یک واحد غیرمجاز تولید روغن از چربی طیور در کرمانشاه خبر داد.

مهدی قنادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: چندی پیش گزارشی مبنی بر فعالیت غیرمجاز یک شرکت تولید روغن از چربی های کشتارگاهی و آلایش طیور در جاده سراب نیلوفر که برای واحدهای تولیدی اطراف مزاحمت هایی ایجاد کرده بود، به دادسرای عمومی و انقلاب استان ارجاع شد.

وی تصریح کرد: این شرکت در داخل یک واحد غیرفعال بیسکویت سازی که آن را بصورت استیجاری در اختیار گرفته بود، شبانه مبادرت به تولید روغن از چربی طیور می کرد.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه عنوان کرد: هرچند روغن تولیدی این واحد به منظور استفاده در خوراک طیور بکار گرفته می شد، اما فعالیت این شرکت مشکلات عدیده ای را برای واحدهای تولیدی اطراف از جمله یک شرکت طیور که از واحدهای مادر و تولید کننده جوجه یک روزه گوشتی در استان است، ایجاد کرده بود.

وی تاکید کرد: متاسفانه این واحد تولیدی فعال تولیدکننده جوجه های یک روزه گوشتی به دلیل بوی نامطبوع و آلایندگی هایی که شرکت غیرمجاز مجاور برای آن بوجود آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب واحد غیرمجاز تولید روغن از چربی طیور در کرمانشاه

پلمب واحد غیرمجاز تولید روغن از چربی طیور در کرمانشاه