مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 05:542019-11-11سياسي

یادواره 232 شهید شهرستان دشتی آذرماه برگزار می شود


فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی، برنامه های یادواره شهدای این شهرستان را تشریح کرد و گفت: یادواره 232 شهید شهرستان دشتی آذرماه برگزار می شود.

- بوشهر - فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی، برنامه های یادواره شهدای این شهرستان را تشریح کرد و گفت: یادواره 232 شهید شهرستان دشتی آذرماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار علی غنضفری صبح دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت یادواره سرداران و 232 شهید شهرستان دشتی برگزار شد، از تلاش های صورت گرفته خبرنگاران در برای اطلاع رسانی این رویداد مهم در سطح شهرستان تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: فضای شهرستان برای برگزاری یادواره شهدا اماده است و در همین راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: با تعامل وهماهنگی خوبی که در سطح شهرستان وجود دارد تاکنون چندین جلسه تشکیل شده و کمیته های مختلفی در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این یادواره تشکیل شده است.

غضنفری با بیان اینکه به برکت خون شهدا اسلام رشد کرده است، ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار وشهادت عامل بازدارنده در مقابل هجمه های دشمنان به سمت جوانان ما است.

وی بر ضرورت مستند سازی تمامی اقدامات در سطح شهرستان تاکید و ادامه داد: خاطرات شهدا و والدین این عزیزان برای نسل جوان انعکاس داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 232 شهید شهرستان دشتی آذرماه برگزار می شود

یادواره 232 شهید شهرستان دشتی آذرماه برگزار می شود