مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 17:162019-11-10اقتصادي

وزیر نفت: 98 درصد جمعیت یزد زیرپوشش گاز طبیعی قرار دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیژن نامدار زنگنه در آیین افتتاحیه پروژه های شهرستان اشکذر که به صورت همزمان و ویدئو کنفرانسی با حضور رییس جمهور انجام شد، - وزیر نفت با اشاره به اینکه اقدامات بسیار زیادی در حوزه گازرسانی در یزد انجام شده گفت: 98 درصد جمعیت یزد زیرپوشش گاز طبیعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیژن نامدار زنگنه در آیین افتتاحیه پروژه های شهرستان اشکذر که به صورت همزمان و ویدئو کنفرانسی با حضور رییس جمهور انجام شد، اظهار داشت: استان یزد از نظر گازرسانی یک استان سبز است و 98 درصد جمعیت استان یزد به صورت مستقیم از گاز طبیعی استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: 100 درصد شهر ها و 90 درصد روستا های یزد از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند گفت: میزان برخورداری روستا های استان یزد از گاز طبیعی به زودی از 97 درصد می گذرد.

وزیر نفت با بیان اینکه امسال 194 میلیارد تومان در گازرسانی روستایی هزینه شده و می شود تصریح کرد: 12 کیلومتر خط انتقال اختصاصی برای پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی اشکذر ایجاد شده است.

زنگنه از انجام 35 میلیارد تومان هزینه در این پروژه خبر داد و افزود: در حال حاضر این شهرک صنعتی کمتر از یک سوم ظرفیت خود را پوشش می دهد و می تواند تا سه برابر این میزان را پوشش دهد و در زمینه گاز مشکلی نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت: 98 درصد جمعیت یزد زیرپوشش گاز طبیعی قرار دارند

وزیر نفت: 98 درصد جمعیت یزد زیرپوشش گاز طبیعی قرار دارند