مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 15:582019-11-10اقتصادي

اختصاص 670 میلیارد تومان به پروژه های راهسازی خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اجرای16 پروژه راهسازی در سال جاری، گفت: تاکنون از ناحیه دولت بالغ بر 670 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه ها در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد صادق معتمدیان عصر یکشنبه در ستاد راهبردی وضعیت تصادفات استان اظهار داشت: تاکنون عوامل متعددی در بروز تصادفات در سطح استان شناسایی و احصاء شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از این عوامل به خطاهای انسانی ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات، خواب آلودگی، سبقت غیرمجاز، سرعت غیر مجاز مربوط می شود، بیان کردک بخشی نیز به زیرساخت های استان بازمی گردد که مشکلات جدی در سطح استان داریم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به قرار گرفتن استان در مسیر دو کریدور اصلی و پرتردد کشور، عنوان داشت: سال هاست پروژه های مختلفی اعم از بزرگراه نهبندان –بیرجند، بیرجند- قاین، دیهوک- طبس- بجستان آغاز شده اما به دلایل مختلفی از جمله محدودیت های مالی این پروژه های کلیدی به اتمام نرسیده است.

فرصت یک ماهه دستگاه ها برای تهیه برنامه کاهش تصادفات معتمدیان با انتقاد از نبود زیرساخت های امداد و نجات، مجتمع های خدماتی و رفاهی و همچنین خدمات ارتباطی در محورهای مواصلانی استان، بیان داشت: به دلیل پراکندگی استان هزینه ایجاد زیرساخت ها نیز بالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 670 میلیارد تومان به پروژه های راهسازی خراسان جنوبی

اختصاص 670 میلیارد تومان به پروژه های راهسازی خراسان جنوبی