مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 09:382019-11-10سياسي

دشمن یارای مقابله با پشتوانه دین و وحدت مسلمانان را ندارد


کرمانشاه_ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمن توان و یارای مقابله با پشتوانه دین و وحدت مسلمانان را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم بزرگ میلاد پیامبر اسلام(ص) که در شهرستان پاوه برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن مجید اظهار داشت: ملا صدرا فیلسوف بزرگ ایرانی معتقد بود هر گیاهی که از زمین سبز شود، و هر قطره بارانی که از آسمان ببارد یک ملائکه و یک انرژی خاصی کنار آن دارد.

وی ادامه داد: خداوند می فرماید خودم و ملائکه و هرچه که در هستی دارم و شما از مومنین از اول خلقت، برای رسول خدا صلوات و درود و رحمت و عنایت می فرستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رسول خدا(ص) سرمایه بشریت است، افزود: 124 هزار پیامبر داریم که نام شماری از آنها در آیات و روایات آمده اما این تعریف مخصوص رسول خداوند(ص) است.

آیت الله علما گفت: رسول خدا خلیفه اول و پشتوانه اسلام است ، محور همه خیرات و برکات است لذا اسلام شکست ندارد و این دین تاکنون زنده مانده و برای دنیا سخن دارد.

وی با تاکید بر اینکه هرجا منطق باشد شکست معنایی نداد، خاطرنشان کرد: هزاران نفر هم اگر در مقابل دین بایستند چون دین پشتوانه دارد نمی توانند کاری کنند همانگونه که طی این 1400 سال دشمنان هزاران نقشه کشیده اند و موف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن یارای مقابله با پشتوانه دین و وحدت مسلمانان را ندارد

دشمن یارای مقابله با پشتوانه دین و وحدت مسلمانان را ندارد