مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 17:542019-11-09سياسي

اخلاص، عامل موفقیت در عرصه طلبگی است


امام جمعه قزوین با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی دین داری از سطح فردی به سطح اجتماعی کشانده شد، گفت: اخلاص عامل موفقیت و اثرگذاری در عرصه طلبگی است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در جمع طلاب خواهر جدیدالورود حوزه های علمیه قزوین با تبریک ایام امامت حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: نباید صرفاً به اعتقاد اجمالی به منجی عالم بشریت(عج) اکتفا کنیم و باید دائم حواسمان به حضور حضرت و اینکه عالم هیچگاه از حضور حجت خالی نیست، باشد.

وی با بیان اینکه انتظار ما با انتظار سایر ادیان و مذاهب متفاوت است، ادامه داد: در تعریف ما، توجه به حجت باید ویژه و خاص باشد چرا که حجت در نگاه ما مشخص است و ما نیز باید با این نگاه عمیق و همراه با شهود و آگاهی کامل، اعتقاد به حضور و ظهور منجی عالم بشریت داشته باشیم.

امام جمعه قزوین در ادامه به تفاوت های دین داری در عصرهای گذشته و عصر حاضر اشاره کرد و یادآور شد: در گذشته دین داری فردی و خانوادگی مورد توجه قرار می گرفت و در اجتماع سخن گفتن آشکار از آرمان های دینی با مشکلات بسیاری همراه بود.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شرایط تغییر کرد و دین داری از سطح فردی و خانوادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص، عامل موفقیت در عرصه طلبگی است

اخلاص، عامل موفقیت در عرصه طلبگی است