مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 15:452019-11-09اجتماعي

امداد رسانی آستان قدس رضوی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی


به دستور تولیت آستان قدس رضوی، امدادرسانی خادمیاران رضوی از ساعات اولیه زلزله در شهرستان میانه آذربایجان شرقی آغاز شد.

- امداد رسانی آستان قدس رضوی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی به دستور تولیت آستان قدس رضوی، امدادرسانی خادمیاران رضوی از ساعات اولیه زلزله در شهرستان میانه آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی امروز گفت: از ساعات نخست زلزله، دست اندرکاران دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی به همراه خادمیاران مستقر در آن منطقه به مناطق زلزله زده به ویژه شهرستان میانه اعزام شدند تا در ارائه کمک های اولیه به زلزله زدگان به سایر نهادها کمک کنند.

حامد صادقی افزود: در این راستا به همراه 70 خادمیار عازم منطقه شدیم و هم اکنون در حال برآورد خسارات و هماهنگی با سایر دستگاه های اجرایی و خدمت رسان هستیم.

وی گفت: خادمیاران رضوی به همراه سایر نهادهای امدادرسان در حال آواربرداری، دفن احشام از بین رفته، تامین نیازهای غذایی و دارویی، ارائه کمک های فوریتی به زلزله زدگان و تامین نیازهای گرمایشی آنان برای اسکان موقت هستند.

سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی افزود: در روزهای نخست پس از حادثه عمده کمک هایی که می توان به آسیب دیدگان ارائه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی آستان قدس رضوی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی

امداد رسانی آستان قدس رضوی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی