مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 14:152019-11-09سياسي

متولیان امر فرهنگی در دانشگاه ها کمترین تاثیرگذاری را در فضای دانشجویی دارند


رییس مرکز ملی گفت و گو، مناظره و آزاداندیشی گفت: متولیان فرهنگی در دانشگاه ها کمترین تاثیرگذاری را در فضای دانشجویی دارند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس مرکز ملی گفت و گو، مناظره و آزاداندیشی گفت: متولیان فرهنگی در دانشگاه ها کمترین تاثیرگذاری را در فضای دانشجویی دارند.

عباسی در حاشیه مراسم افتتاحیه مرحله منطقه ای هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در بجنورد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه کمتر از 10 درصد از دانشجویان در فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها شرکت می کنند، اظهارکرد: این امر به دلایل مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

وی افزود: در حال حاضر تعدادی از دانشجویان درگیر مسائل اقتصادی هستند و درگیر کار شده اند که این امر سبب شده تا آن در انجام فعالیت های فرهنگی مشارکت کمتری داشته باشند.

عباسی ادامه داد: از سوی دیگر اساسا بودجه دانشگاه ها نیز کاهش یافته و مشکلات اقتصادی سبب شده تا فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها کمتر شود و یا اینکه کیفیت آن کاهش یابد.

وی اظهارکرد: از سوی دیگر در حال حاضر شکافی میان نگرش نسل جدید دانشجو به عرصه های فرهنگی و نگرش برنامه ریزان وجود دارد.

رییس مرکز ملی گفت و گو، مناظره و آزاداندیشی توضیح داد: دانشجویان در برنامه ریزی های فعالیت های فرهنگی مشارکت داده نمی شوند و در حقیقت برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان امر فرهنگی در دانشگاه ها کمترین تاثیرگذاری را در فضای دانشجویی دارند

متولیان امر فرهنگی در دانشگاه ها کمترین تاثیرگذاری را در فضای دانشجویی دارند