مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 12:462019-11-09سياسي

توانمندسازی جامعه تنها راه مقابله با تحریم هاست/ کاری که شما میکنید مقدس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرهاد دژپسند در آیین افتتاحیه سومین دوره آموزش تسهیلگران اقتصادی- اجتماعی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: - وزیر اقتصاد در افتتاحیه سومین دوره آموزش تسهیلگران بنیاد برکت: توانمندسازی جامعه تنها راه مقابله با تحریم هاست/ کاری که شما میکنید مقدس است وزیر اقتصاد با اشاره به فعالیت های بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستانی توانمندسازی جامعه گفت: تنها راه مقابله با تحریم ها توانمندسازی مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرهاد دژپسند در آیین افتتاحیه سومین دوره آموزش تسهیلگران اقتصادی- اجتماعی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: وجود تسهیلگران نشانه این واقعیت است که بنیاد برکت به دنبال تصدی گری نیست، کاری که شما انجام می دهید، هم مقدس است و هم توجیه اقتصادی و اجتماعی دارد.

وزیر اقتصاد افزود: در هفت ماهه امسال 24 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشته ایم و واردات کالا های اساسی نیز 23 درصد رشد داشته است.

وی با طرح این پرسش که برای بهبود معیشت مردم چه باید کرد گفت: ما باید ماهی گرفتن را یاد بدهیم و الان یک گام جلوتر هستیم و درست کردن تور ماهی را آموزش می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی جامعه تنها راه مقابله با تحریم هاست/ کاری که شما میکنید مقدس است

توانمندسازی جامعه تنها راه مقابله با تحریم هاست/ کاری که شما میکنید مقدس است