مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 08:132019-11-09سياسي

جایزه مصطفی(ص) در دستان 2 دانشمند ترکیه ای و 3 دانشمند ایرانی


در افتتاحیه سومین هفته جایزه مصطفی(ص) این جایزه به پنج دانشمند جهان اسلام از کشورهای ایران و ترکیه اعطا شد.

- جایزه مصطفی(ص) در دستان 2 دانشمند ترکیه ای و 3 دانشمند ایرانی در افتتاحیه سومین "هفته جایزه مصطفی(ص)" این جایزه به پنج دانشمند جهان اسلام از کشورهای ایران و ترکیه اعطا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در مراسم افتتاحیه سومین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) که در دانشگاه الزهرا برگزار شد، دو دانشمند ترکیه ای و سه دانشمند ایرانی به عنوان برگزیدگان این دوره از جایزه مصطفی(ص) معرفی شدند.

اسامی برگزیدگان سومین جایزه مصطفی(ص) 2019 به این شرح است: دکتر اوگور شاهین (Ugur Sgahin)، استاد ایمونولوژی در دانشگاه ماینتس، آلمان وی متولد سال 1965 از ترکیه با اثر طراحی و ارزیابی بالینی واکسن های درمانی ضدسرطان بر پایه mRNA بر اساس موتاسیون هر بیمار به عنوان دانشمند برتر در حوزه علم و فناوری زیستی و پزشکی معرفی شد.

دکتر علی خادم حسینی وی همراه با دکتر اوگور شاهین در زمینه علم و فناوری زیستی و پزشکی از دیگر برگزیدگان این رویداد علمی جهان اسلام است.

دکتر خادم حسینی، استاد مهندسی شیمی، مهندسی زیستی و رادیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا، آمریکا متولد 1975 با اثر هیدروژل های نانو و بایو ساختار برای کاربردهای زیست-پزشکی در حوزه علم و فناوری زیستی و پزشکی در این مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه مصطفی(ص) در دستان 2 دانشمند ترکیه ای و 3 دانشمند ایرانی

جایزه مصطفی(ص) در دستان 2 دانشمند ترکیه ای و 3 دانشمند ایرانی