مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 15:542019-11-08ورزشي

کسب نشان برنز ووشوکار گیلانی در مسابقات قهرمانی بانوان کشور


بانوی ووشوکار گیلانی به نشان برنز مسابقات قهرمانی ووشوی بانوان کشور (انتخابی تیم ملی) دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی ووشو بانوان در رده سنی بزرگسالان در دو بخش ساندا و تالو با حضور 340 نفر ورزشکار و مربی از 32 استان در قالب 35 تیم در تبریز برگزار شد.

آیناز احدی راد در وزن منفی 52 کیلوگرم موفق شد گردن آویز مشترک برنز را به همراه فاطمه نورمحمدی کسب کند، در این وزن لیلا رجبری و مهناز مقدم آقاجری به ترتیب نشان های طلا و نقره کسب کردند.

در بخش ساندا تیم مازندران با کسب دو نشان طلا و دو نشان برنز به مقام قهرمانی دست یافته و تیم های آذربایجان شرقی با کسب دو نشان طلا و یک نشان و تهران الف با کسب یک نشان طلا و دو نشان نقره به ترتیب در مکان های دوم و سوم ایستادند.

درمجموع دو بخش ساندا و تالو، تیم اصفهان با کسب پنج نشان طلا، یک نشان نقره و یک نشان برنز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های تهران الف با کسب سه نشان طلا، یک نشان نقره و یک نشان برنز و البرز با کسب دو نشان طلا و چهار نشان برنز به ترتیب در مکان های دوم و سوم ایستادند.

نتایج کامل رقابت های ووشو قهرمانی بانوان کشور: نفرات برتر فرم چانگ چوان : 1-زهرا کیانی از اصفهان با امتیاز 9٫74 2-ریحانه خلیلیان از تهران الف با امتیاز 9٫26 3-سیده زهرا شفیعی از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب نشان برنز ووشوکار گیلانی در مسابقات قهرمانی بانوان کشور

کسب نشان برنز ووشوکار گیلانی در مسابقات قهرمانی بانوان کشور